lördag 7 maj 2016

Vila trötta fötter.

Oj vilket maj väder vi har! Gäller att njuta nu för man vet inte hur vädret ser ut om några dagar. Just nu är den brådaste tiden för trädgårdsmästarna och alla andra som jobbar inom trädgårdsbranschen. Speciellt nu inför morsdag är det riktigt fullt upp. Mina fötter och ben känner av några intensiva arbetsdagar men roligt är det när det händer grejer. Roligt när man får sälja blommor och göra någon glad.
 
Jag tänker inte bli långrandig idag, ska gå en promenad med hundarna och sen i bastun med familjen. Njuta till max av ett par lediga dagar. Hoppas det vackra vädret fortsätter så jag får spendera dem i trädgården.
 
En fördel, om man frågar mej, kanske inte om man frågar min man, med att arbeta i en blomsteraffär är det följer med en hel del blommor hem. Denna härliga rosen fick följa med mej idag, jag tror den kommer att förgylla vår terrass hela sommaren.
 



Ha en fin fortsättning på kvällen och
en jättefin morsdag imorgon alla mammor!
 
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar