måndag 13 februari 2017

Bästa vännen!

Jag vet att jag kanske blir tjatig i längden, men jag kan inte hjälpa det. Jag gillar min Bosse så väldigt mycket. Bästa kompisen.
Jag älskar alla våra djur, katter och hundar, men Bosse har nog en speciell plats i mitt hjärta. När han blev sparkad av älgen och vi trodde att han skulle dö, då gick mitt hjärta nästan sönder.
Jag är så tacksam att han klarade sig.



 Han har alltid varit social och vill vara tillsammans med oss i familjen hela tiden. Där vi är, där är Bosse. Men efter olyckan har han nog blivit ännu mera mån om att vara nära oss. Han vill gärna ligga i famnen om han får.


Alla som har hund så har ju sin egen favorit ras, min är såklart taxen. Så envis och självsäker. Han vet precis hur han ska charma oss alla. En kaxig och tuff liten en i skogen men snäll och rolig hemma med familjen, precis som det ska vara.


Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar