söndag 11 december 2016

Borde jag få en ålderskris nu?

Jag har nu alltså uppnått "vuxen" ålder. I måndags var min 40:nde födelsedag. Jag sitter och grunnar på ifall jag borde ha nån ålderskris nu, om det liksom krävs det när man fyller 40. Jag hade nämligen ingen kris när jag fyllde 30 år, då hade jag fullt upp med en nyfödd bebis så det fanns ingen tid till det.. haha, skämt å sido.

Nä jag tror inte det bli nån kris den här gången heller. Jag är nöjd med livet. Det är helt ok att ha lite fler rynkor kring ögonen och munnen, det betyder bara att jag har skrattat mycket. Så klart märker man av att man inte är 20 längre men det är inget som jag skulle vilja ändra på. Det är ju en himla tur att man inte önskar att man var 20, det är väl då man får en ålderskris antar jag.


Nääe jag tror jag sparar det där krisandet till nån annan gång. Kanske då  jag fyller 50. Kanske jag skaffar mej motorcykel då eller nåt annat, kanske en häst... Hahaha.

Ha en fin kväll alla fina vänner!

Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar