tisdag 19 januari 2016

Det ska bli så himla kul!

 
 
 
Packar väskan och åker på Formex-mässa till Stockholm idag! Ni kan inte ana vad spännande och  kul det ska bli! Vi åker från jobbet för att kolla in trender och nyheter för våren och sommaren 2016.  Vi ska såklart köpa in en massa nytt och härligt också. Får nästan nypa mej i armen! Vilken total skillnad från mitt tidigare yrke. Om någon hade sagt till mej för ett år sedan att jag skulle ha ett sånt här jobb så skulle jag nog inte ha trott på det. Jag får numera jobba med precis det jag gillar mest, nämligen blommor och växter och dessutom inredning som en bonus. Och ännu till får jag blogga på arbetstid så det kan inte bli mycket bättre. Jag återkommer med mera bilder när vi kommit hem. Så även på City Florist bloggen.
 
 
Lite knepigt att få allt att rymmas...
 
 
Nya skor har jag också så det kan hända det är bäst att ta med skoskavs plåster...
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar