lördag 23 januari 2016

Jag har återvänt från inredningshimlen!

Okej nu har jag kommit hem från inredningshimlen Formex! Helt överväldigad av allt vackert som fanns. Så otroligt stort och så himla mycket att se. Massor av fina grejor handlade vi in till butiken! De som känner mej vet nog hur begeistrad jag var, om man får använda ett gammalt ord. Det är ju såklart helt omöjligt att kunna ge nån helhetsbild av allt det här men lite bilder ska jag visa er i alla fall.

Belysning fanns det hur mycket som helst av och  det gick i den här stilen ungefär. Jättesnyggt tycker jag med mässing och glas. Denna bild från PR´s monter.
 
 Fortsättningsvis stora grönväxter i inredningen. Monstera är en personlig favorit. Massor med suckulenter och kaktusar fanns det över allt. 
 
 Alltså den här lampan säger jag bara!!
 
Massor med kända märken fanns det över allt, här t.ex. Danska IB.Laursen
 
Jodå, han var nog där i egen hög person också..
 
 Så även Carolina..

 
 
Och jag vid Mitt&Ditt´s monter. Ha ha!
 
 
 Efter två dagars gående på mässa bestämde vi oss för att göra en avstickare till Ulriksdals slottsträdgård i Solna. Det var ju himmelriket för trädgårdsnörden Lena! Helt underbart vackert även fast det var mitt i kalla januari. Kan bara föreställa mej hur det ser ut i juni-juli! Dit måste jag åka igen.
 
 Låt oss ta en groupie! City Florist och Bellis garden på nya äventyr...
 
Och den här bilen klev Bosse Rappne ur.. värsta idolen alltså!
 
 Inne i växthuset var det underbart såklart.


 Say no more!
 
 Vill också ha ett växthus med takkronor i, eller i alla fall ett växthus...
 
 
Som om det inte räckte med allt annat så åkte vi till ett nytt köpcentrum i Solna som heter Mall of Scandinavia och är nordens största köpcentrum med 250 butiker! Helt galet, måste upplevas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar